RAZISKAVA TRGOV
Raziskava trga je (pre)pogosto spregledana in podcenjena aktivnost, zato tistim, ki se zavedajo njene prave dodane vrednosti, prinaša ključno tržno prednost.
Kakovostna raziskava trga terja svoj čas, poglobljeno delo pa prinaša rezultate v obliki pomembnih informacij, saj vas usmeri kaj, kdaj, komu in na kakšen način uspešno ponuditi svojo storitev.
Raziščemo, da ste lahko korak pred konkurenco
Izbor kombinacije metod raziskave
S pomočjo ustrezne kombinacije različnih raziskovalnih metod zberemo podatke, jih analiziramo in na podlagi pridobljenih informacij pripravimo usmeritve za lansiranje novega izdelka ali targetiranje nove ciljne skupine oz. trga.
Raziskovalne metode so:
sistematično zbiranje in analiziranje podatkov iz različnih virov
opravljanje anket in intervjujev
opazovalne študije in izvedba fokusnih skupin
itd.
Kakšen je rezultat?
Rezultat raziskave trga
Dokument, v katerem so zbrane vse ključne informacije, ki jih potrebujete: