SKRITI KUPEC

Metoda skritega kupca ali t.i. »mystery shopping« je v tujini pogosto uporabljena in priljubljena praksa.
V vlogi skritega kupca lahko namreč hitro, anonimno in zelo uspešno pridobimo povratno informacijo o kakovosti vaše turistične ponudbe, učinkovitosti dela vaših zaposlenih in njihovi gostoljubnosti – lahko pa analiziramo tudi katero koli drugo specifično področje, ki vas posebej zanima.  

 

S pomočjo skritega kupca do prave povratne informacije

Izberemo profil gosta in pripravimo vlogo, ki profilu ustreza.

Določimo primeren pristop in okoliščine ter izbrano vlogo premišljeno odigramo. Pri tem si pomagamo z različnimi psihološkimi pristopi in orodji. Odzive beležimo in jih ustrezno analiziramo. Metodo skritega kupca izvajamo na več načinov, najpogostejša pa je kombinacija telefonskega klica, osebnega stika in pisne korespondence.

Kakšen je rezultat?

Za vas pripravimo izčrpno poročilo, ki vsebuje:

kratek opis okoliščin

opažanja s terena

izpostavljene šibke točke

izpostavljene prednosti

nabor priporočil in metod za izboljšanje kupčeve izkušnje

»Vas zanima več?«